..ja kovasti. Töissä tapahtuu ihan käsittämättömiä asioita. Rankkoja aikoja tulossa, ja juuri kun kaikki tuntui olevan hyvin. Minun ja muutaman muun selän takana on jo kuukausia valmisteltu organisaatiomuutosta joka vaikuttaa todella negatiivisesti minun työhöni. Oikeuskäsitykseni mukaan siitä olisi pitänyt keskustella jossain vaiheessa myös minun kanssani. Nyt kaikki on tarkoitus päättää ja sitten läväyttää naaman eteen todennäköisesti ensi maanantaina. Voi kurjuus. En kyllä aio purematta niellä ja alistua tilanteeseen vaan meinaan taistella viimeiseen asti! Vasta kun minulla on jonkin työoikeuden tms. paperi joka vakuuttaa tämän olevan oikein juridisesti, suostun sen uskomaan. 

Tänään olin puolikuollut töistä tullessa, kuume nipisteli lihaksissa ja väsymys kivisti silmiä. Päätin piristää itseäni hakemalla uuden muumimukin Säästöpörssistä. Mutta voi kurjuus, ne olivat loppu! No, pakkohan sitä oli kuitenkin jotain ostaa, tässä löytöjäni:

1917520.jpg

Maailman parasta kahvia ja kaksi parasta lehteä! Jade tulee minulle kotiin ja Olivian ostin.

 

1917533.jpg

Aion virkata (ja virkkasinkin jo!) patalappuja joululahjaksi kenties, katsotaan kuinka huovutus onnistuu. Ja lohtusuklaata.

 

1917536.jpg

Kaksi kahvin ja vaniljan tuoksuista ihanaa kynttilää. Olen nyt polttanut niitä koko illan ja tuoksu ja tunnelma ovat rauhoittaneet mieltä.

 

1917539.jpg

Ja vielä vastustamattoman pirteitä lautasliinoja!